lördag 7 februari 2009

Bildutmaning

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Annas hjärtan!

Så här gör man: Gå in i mappen mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Min bild blev denna:


Det är Erik någon av de första gångerna han spelar Luffarschack. Eller Lifferschack som han föredrar att kallar det.
Jag kan avslöja så mycket som att han är bättre på vanlig schack än Lu/ifferschack ;)

Eftersom Anna bröt mot reglerna och bara skickade utmaningen vidare till mig så skickar jag också detta vidare till en enda person; Maria.

1 kommentar:

Maria sa...

Okej då, men jag tänker inte försöka hitta på 6 personer att skicka vidare till, så jag fuskar precis som du gjorde.