måndag 23 augusti 2010

Barnledig

Barnledig i några timmar. Gunhild är hemma med sin pappa och jag ska till stan.
Skönt, men väldigt ovant, att slippa tänka på var hissarna finns, vilka gator som går bäst att gå med barnvagn, fundera på hur och var jag ska lyckas mata henne och så vidare.

Tanken var att jag skulle beställa pass idag men nu har jag precis ändrat mig och ska beställa pass när jag är i Sverige i september istället. Det ska nämligen gå, och är mer än hälften så dyrt, att beställa pass i Sverige och få det skickat hit till svenska ambassaden i Oslo.

Alltså ingen passbeställning idag men hårklipp, pianobeställning och kanske ett jobbesök för att fixa med lite papper.
Och så jaga reda på "antisklisokker" till Gunhild för att ha på babysimningen. Tydligen ett krav, trots att hon ju inte går.



Inga kommentarer: