måndag 6 oktober 2008

Internetrutiner

Och så kommer jag hem från jobbet.
Datorn på. Fläkten går igång.
Väntar in att den hittar den alternativa TCP/IP-inställningen.
Sen kommer det.
Jag följer Rutinen och öppna de websidor som är ett måste att ha koll på resten av kvällen.

www.gmail.com
www.redhotpawn.com
www.facebook.com
www.bloglines.com

Och så idag fungerar inte bloglines!
När Rutiner inte går att genomföra pga anledningar utanför min kontroll är det inte kul!

Nåväl, den fungerar säkert snart igen.
Säkert.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, du kanske förstår hur jag känner mig nu? Facebook ingår i min rutin.

Granlund sa...

Heh, min webbläsare öppnar alltid med standardflikar till mina rutiner... Minst 14 flikar åt gången, oftast någon mer som jag kollar in för stunden... :)

Åke sa...

Min rutin är nuförtiden:
http://google.com/ig

inte mycket till rutin men den personliga google-sidan hjälper till att hålle mig uppdaterad på vad som händer i övrigt.