fredag 1 maj 2009

SR

23 april var jag med i SR Sjuhärad i ett kort inslag där vi pratade om Bookcrossing. Bland annat Tina bad tidigare om en länk till det programmet och det hittas här: http://www.sr.se/cgi-bin/sjuharad/program/index.asp?date=2009-04-23&ProgramID=56&Format=107.
Där får man välja att lyssna på 9:30-10:00-sändningen och ca 12:30 in i den sändningen ringer Åsa (programledaren) upp mig. Eller, nu ljög jag. Hon ringde upp mig under låten som är innan men vi börjar prata då, omkring tiden 12:30.
Det är ett väldigt kort inslag, men ändå! :)

4 kommentarer:

Maria sa...

Kul att vara med i radio. Fast det lät inte som du riktigt. :)

krogare sa...

Det var trevligt att höra din röst. Vad pratar du för dialekt, om du får säga det själv?

liffer sa...

krogare: sæg det du! En fin mix av allt kanske? :)
Fast enligt mamma ær det vældigt mycket Væstgøtska dær och det stæmmer nog. Jag anpassar mig alltid till den jag pratar med...

krogare sa...

Dialektal kameleont, sån är jag med. Pratar hyfsat mycket värmländska nuförtiden. Grattis på den stora dagen!