lördag 14 november 2009

Flyttfest

Ikväll är det flyttfest ikväll. Erika ska flytta "hem"!
Jag försöker förtränga det lite. Kan man kanske låtsas att det är någon annan typ av fest helt enkelt?
Det blir säkert en kul kväll men det är inte kul att hon flyttar :(

För övrigt så ska jag lära mig att hantera min kamera lite bättre. Annars kan det gå som det gjorde med denna bild. Jag skulle ta kort på mig och Lena med självutlösaren men jag lyckades inte hitta hur man ställde in tiden så jag hade bara två sekunder på mig :)
Är rätt säker på att det ska gå att ställa in det på 10 sekunder också.

2 kommentarer:

Lina sa...

Härlig bild tycker jag! Hoppas ni har haft en superkväll!
Kram

Jon sa...

Eller så lär du dig att förflytta dig snabbare! Det finns ju fler användningsområden för det lixom ...